Yerli turistin yurt dışına “kaçmaması” için formül bulunması gerektiğini söyleyen Palandöken, “Yerli üretimlerimizin tanıtımı için yeni konseptler belirlemeliyiz. Yabancı turistler yalnızca otellerle sınırlı kalmamalı, gittikleri şehirlerin özelliklerini, yöresel ürünlerini tanımalı. Havaalanı, otogar ve otel gibi kalabalık noktalarda doğal güzelliklerimizin, yöresel, yerli ürünlerimizin tanıtımını içeren broşürlerin dağıtımı zorunlu olmalı” önerilerinde bulundu.
Related Posts
İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kurulu toplantısı gerçekleştirildi
İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kurulu, mesleki eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi ve istihdam politikalarının oluşturulması için toplandı. Toplantıda, İİMEK’lerin etkinleştirilmesi, kadın istihdamının artırılması ve iş sağlığı güvenliği konuları ele alındı.
Bayramda otel doluluk oranları beklentiyi aştı
Kurban Bayramı ile başlayan 9 günlük tatilinde otel doluluk oranları beklentileri aştı. Alaçatı Turizm Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Kerem Ünsal, 9 günlük tatil süreci boyunca Alaçatı’da otel doluluk oranlarının yüzde 100’e ulaştığını söyledi.
Borsa İstanbul’da tarihi rekor
Borsa İstanbul, tarihinde ilk defa 10 bin seviyesini aştı. Açılışta BIST 100 endeksi, önceki kapanışa göre 76,83 puan ve yüzde 0,77 artışla 9.992,45 puana yükselmişti. Ayrıntılar geliyor…